Benelli Imperiale 400

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 14 dni
Cena: 15 500,00 zł 15500.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Benelli
Kod produktu: F825-83779_20190511111737

Opis

Benelli Imperiale 400

Fabrycznie nowy, gwarancja 24 miesiące ,cena brutto , pełna f-ra vat.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.


Benelli od 1911 roku przez ponad 100 lat kojarzy się z przełomowymi modelami
i zaawansowaną technologią. Benelli ma osobowość, która jest natychmiast rozpoznawalna
dzięki swojemu niepowtarzalnemu wyglądowi. Eleganckie i sportowe motocykle Benelli
są tworzone, aby sprostać wymaganiom każdego motocyklisty. Dzięki doświadczeniu wielu
ekspertów z centrum badawczo-rozwojowego w Pesaro, najbardziej innowacyjne
koncepcje projektowe są wdrażane we wszystkich modelach.

Benelli Imperiale 400

Wygląd

Pierwszy rzut oka na Imperiale 400 od razu zabiera do lat 50 XX wieku i pozwala poczuć emocje, jakie przeżywali nasi dziadkowie, oglądając w salonach nowe wtedy modele, dziś uważane za absolutne klasyki. W tej maszynie nie ma w zasadzie współczesnych elementów, jeśli nie liczyć tarcz hamulcowych i bardzo dyskretnego wyświetlacza LCD pomiędzy zegarami. Klasyczna stalowa rama kołyskowa, prosty silnik z ożebrowanym cylindrem, “kropelkowy” zbiornik paliwa z gumowymi nakładkami, okrągłe lampy, podwójne zegary, dzielona kanapa ze sprężynami pod miejscem kierowcy, szprychowe koła czy podwójny tylny amortyzator - wszystko skrojone według najlepszych wzorców.

Znakomita jest tu również ergonomia. Mimo sporego wzrostu wygodnie rozsiadłem się na szerokim siodle, a nisko umieszczone podnóżki ustawiły moje kolana pod mało męczącym kątem. Zestawy przełączników na kierownicy mogłyby być nieco lepszej jakości, to akurat bolączka wszystkich modeli Benelli. Bardzo podoba mi się za to zestaw wskaźników. Klasyczny prędkościomierz i obrotomierz, a pomiędzy nimi pionowy, niewielki wyświetlacz poziomu paliwa i zapiętego biegu - bardzo przydatna rzecz dla młodszych stażem kierowców.

Silnik

Benelli Imperiale 400 napędzane jest jednocylindrowym silnikiem o pojemności 373 cm3, chłodzonym powietrzem, z pojedynczym wałkiem rozrządu w głowicy. Jednostka nie jest tytanem mocy - generuje tylko 20,4 KM mocy przy 5500 obr/min i 28 Nm momentu obrotowego przy 3500 obr/min. I to właśnie w tym zakresie - 3,5-5,5 tysięcy obr/min - maszyna ta czuje się najlepiej. Od 6 tysięcy na obrotomierzu widnieje już czerwone pole, a przy mocnym ruszaniu z jedynki łatwo odciąć zapłon.

Charakter zarówno silnika, jak i całego motocykla jest wybitnie spacerowy - nastawiony na spokojne turystyczne przejazdy i dawanie stonowanej, sączonej jak dobre wino przyjemności. Bardzo miłym zaskoczeniem jest dla mnie fabryczny wydech. Nie jest zbyt głośny, ale brzmi niezwykle rasowo.

 

specyfikacje

Silnik

Podwozie

Wymiary

 
DŁUGOŚĆ
2170 mm
 
WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
1140 mm
 
WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY
780 mm
  • SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 815 mm
  • PRZEŚWIT 170 mm
  • WAGA SUCHA 200 kg
  • WAGA GOTOWA DO JAZDY Niedostępny
  • MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ Niedostępny
  • POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 12 lt
  • REZERWA 2 lt
  • ROZSTAW OSI 1450 mm

Dane techniczne

stan: Fabrycznie Nowy
rok produkcji: Bieżący
pojemność silnika (cm3): 373,5
moc (KM): 20,5
typ silnika: 1 cylinmdrowy / czterosuwowy / chłodzony powietrzem
skrzynia biegów: Pięciobiegowa
hamulce: typ (przód/tył) - tarcza / tarcza
opony: -przód - 110x90-19”, tył 130x80-18”
wysokość kanapy (mm): 780
wymiary (mm): 2170x1140x815
waga (kg): 200kg Suchy
wyposażenie: ABS

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl