Merida Big.Trail 500
Czas na prostą i bezproblemową zabawę na ścieżkach! Łatwo o nią z Meridą Big.Trail. To ścieżkowy hardtail, który wywołuje szeroki uśmiech na twarzy i zbiera świetne recenzje najważniejszych rowerowych mediów. Znaki rozpoznawcze Big.Traila to mocna podwójnie cieniowana aluminiowa rama z nowoczesną trailową geometrią, przedni amortyzator o dużym skoku, koła 29” z masywnymi oponami oraz regulowana sztyca o dużym skoku. Wszystko to przekłada się na świetne doznania na wielu trasach i solidną alternatywę dla roweru z pełnym zawieszeniem. Ścieżkowy hardtail jest od niego tańszy, łatwiej go ustawić i serwisować. Swoje robi ścieżkowa geometria Big.Traila. Długi zasięg i płaski kąt główki ramy pomagają nawet na wymagających zjazdach z korzeniami czy kamieniami, a stromy kąt rury podsiodłowej i centralna pozycja na rowerze świetnie wspierają na podjazdach. Krótka rura podsiodłowa i niski przekrok pomagają uzyskać wiele miejsca do manewrowania rowerem, gdy ścieżka staje się wymagająca. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy Big.Traila, rama ma wewnętrzne prowadzenie przewodów dla ich ochrony przed brudem i wilgocią. Ma również miejsce na dwa koszyki bidonu oraz mocowanie Trail Mount pod górną rurą. To pomysłowe rozwiązanie, które pozwala zamontować dodatkowe narzędzia czy pompkę i odciążyć plecy. Świetną amortyzację w Big.Trailu 500 zapewnia widelec Rock Shox Recon Silver RL o 140-mm skoku. Na wielu trasach możesz polegać na napędzie 1x z przerzutką Shimano Deore Shadow+, korbą Shimano Deore 32 i 11-rzędową kasetą Shimano Deore 11-51. Twoje bezpieczeństwo na ścieżkach zwiększą 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. Na różnych trasach sprawdzą się koła 29” Merida Comp TR (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Świetną przyczepność, komfort i stabilność zapewniają opony Maxxis Dissector 2,4”, a prześwit pozwala założyć w Big.Trailu opony o szerokości nawet 2,5”. Przyjęcie odpowiedniej pozycji, dostosowanej do sytuacji na trasie, i lepszą kontrolę nad rowerem daje regulowana sztyca Merida Comp TR. Wszechstronność Big.Traila zwiększają ukryte punkty mocowania dla bagażnika, błotników i stopki. Przede wszystkim jest to jednak hardtail z dużym skokiem przedniego amortyzatora, który uwielbia jazdę na ścieżkach. Baw się dobrze z Big.Trailem 500!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cannondale Synapse 3 Alu 2024
Specyfikacja
Kolor 1 | Space Black (SBK) | |
Rozmiar | 44, 48, 51, 54, 56, 58, 61 | |
Rama | Lightweight SmartForm C2 Alloy, SmartSense compatible, BSA threaded BB, internal cable routing, flat mount, 142x12 thru-axle, removable fender bridge, hidden rack/fender mounts | |
Widelec | Synapse Carbon, integrated crown race, 12x100mm thru-axle, internal routing, flat mount brake, fender mounts | |
Korba | FSA Vero Compact, 50/34 | |
Wkład suportu | FSA Cartridge | |
Przerzutka przednia | Shimano Sora | |
Przerzutka tylna | Shimano Sora GS | |
Kaseta | Shimano Sora, 11-34, 9-speed | |
Łańcuch | KMC Z9, 9-speed | |
Manetki | Shimano Sora, 9-speed | |
Hamulce | Promax Decoder R mechanical disc, 160/160mm rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Sora | |
Obręcze | RD 3.1, 28h | |
Piasty | (F) Formula RX-512, 12x100mm centerlock / (R) Formula RX-142, 12x142mm centerlock | |
Szprychy | Stainless Steel, 14g | |
Opony | Vittoria Zaffiro, 700 x 30c | |
Kierownica | Cannondale 4, 6061 Alloy, Compact | |
Mostek | Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.8, 7° | |
Stery | Integrated, 1-1/8" - 1-1/4" | |
Grips | Cannondale Bar Tape, 3.5mm | |
Siodło | Cannondale Stage CX | |
Sztyca | Cannondale 4, 6061 Alloy, 27.2 x 350mm | |
Extra | Trainer Axle | |
SKU | C12702U | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin